BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

This is Soooo NOT my Voice ! Mine sucks !! Anyway,,just enjoy Ok =)

(。◕‿◕。) Assalamualaikum! I'm Missy Miezz No Mercy ! Welcome to my BLOG ! Thanks for the visit (。◕‿◕。)

Diana On FACEBOOK (^_^)

About Me

My Photo
♥ Missy Miezz No Mercy ♥
bukit mertajam, pulau pinang, Malaysia
*naughty *simple *freshie *friendly *Single❒ Taken ✔ Divorced ❒ *still kanak2 ribena (^__^) smile! smile!
View my complete profile

(。◕‿◕。)Welcome To My Bloggie Tayam Yaw ! Thanks for the visit (。◕‿◕。)

(。◕‿◕。)Missy Miezz No Mercy's Blog! Thanks for the visit (。◕‿◕。)

Friday 6 April 2012

Boleh ke Awak Terima Saya yang Serba Kekurangan ???

    Assalamualaikum and Hi peeps !!! (^_^) 


   Sebenar nye saya ade bende yg saya nak tanye dekat awak ni... Hmmmmmmmm....
Awak-2 ! Saya nak tanye ni,,awak kena jawab dengan jujur dan ikhlas dari hati awak yg bole tahan suci tu(kayy gurau je)...hehe
   Boleh ke awak terima gadis macam saya yang serba kekurangan ini?? Saya bukan lah gadis yg layak terima wang hantaran berjuta-2 macam gadis cantik lain...Saya ni cuma gadis biase yg di besar kan oleh mama dan abah saya dan juga mak mengasuh beserta keluarga saya yg beri saya kelengkapan pakaian,ilmu,didikan dan makan minum yg terlebih cukup(sebab tu le sya gemok)...
  Awak tahu tak,banyak kekurangan saya seperti :

# saya bukan lah gadis yg cantik

# saya bukan lah gadis yg berstatus anak orang kaya tp cuma dari keluarga yg sederhana yg cukup lengkap dan sempurna bagi saya kerana saya tidak perlu mengemis untuk hidup kerana mama abah saya membesarkan saya dan adik saya dengan kerat keringat mereka demi saya dan keluarga jadi untuk itu bagi saya status anak orang kaya bukan lah sesuatu yg perlu saya bimbang kan dan bagi saya itu hanya lah benda yg kekal di dunia bukan di akhirat..

# saya bukan lah gadis yg pandai berdandan,make up dan bergaya.. Saya adalah gadis yg simple,keluar hanya memakai t-shirt atau kemeja bersama seluar jeans dan berselipar..Saya tak reti bergaya dan kelihatan moden seperti gadis lain..

kulit saya berwarna gelap dan tidak seperti gadis dambaan lelaki iaitu berkulit cerah dan halus mulus..Maaf,saya bukan lah seorang gadis yg suka jaga kulit..

# bentuk badan saya tidak seperti gadis lain yg berukuran seperti model kerana mama dan abah saya sedia kn makanan secukup nye untuk saya dan keluarga supaya saya tidak perlu berlapar atau kebuluran kerana mama dan abah saya tidak sanggup melihat kami sekeluarga terseksa..


# saya bukan lah gaadis yg lemah lembut atau pandai berlakon lemah lembut kerana saya susah untuk menjadi hipokrit..Saya akan tonjol kan siapa saya dengan perangai dan cara saya tersendiri..Selepas itu,terpulang lah terhadap awak atau mereka di luar sana untuk terima dengan cara saya atau tidak..Sesungguh nye saya tidak boleh ubah siapa diri saya yg sebenar..Saya tahu ramai yg meluat dan benci melihat gelagat saya tapi apa kn daya saya bukan jenis manusia yg bijak melakon kn sesuatu yg bukan diri saya dan apabila saya berlakon,semesti nye orang bole tahu yg saya sedang berlakon atau berpura-2..


# ye,saya cepat marah dan cemburu tapi nak buat macam mana dh itu perangai saya dan saya tak boleh sekat perasaan itu..


# maaf,saya bukan lah gadis yg pandai berkata-2 manis,puji memuji sesuatu yg tidak betul kerana saya hanya bole bercakap jujur jika awak tanya samada benda itu cantik atau tidak kecuali saya rambang mata..


# maaf kerana saya bukan lah gadis yg pintar,bijak dan rajin kerana saya hanya gadis biasa yg bercita-2 tinggi..Insyaallah,jika saya berjaya dalam pelajaran dan dapat masuk institusi tinggi,saya akan berusaha sebaik mungkin untuk membaiki kesalahan dan kesilapan lalu yg telah saya lakukan..


   Okay,sekarang saya nak tanya awak lg...BERANI ke awak nak terima saya????

0 comments: